Wyprawka szkolna bez luki w domowym budżecie
25 września 2020Wysokie ceny, trudności w zakupie podręczników, konieczność znalezienia szczęśliwego medium pomiędzy wymarzonymi artykułami szkolnymi dla naszego dziecka a możliwościami budżetu...
Piórnik jest bardzo łatwo dostosowywanym elementem promocyjnym.
Istnieje wiele korzyści wynikających z posiadania piórnika jako urządzenia promocyjnego dla Twojej strategii reklamowej.
Wokół znajdują się setki markowych towarów, dlatego też sposoby ich funkcjonowania są różne: niektóre z nich są często używane, inne są wpychane w najdalszy róg stołu roboczego. Niektóre z nich są eksponowane, są aktywnie wypożyczane, udostępniane i przekazywane, a inne utrzymują swoją statyczną pozycję na ścianie lub na półce w Twoim biurze. Niektóre z nich mają mnóstwo miejsca na wszystkie informacje i obrazy, które chciałbyś umieścić w swoim przekazie promocyjnym, a inne mają tylko miejsce na malutki projekt logo. Jakie są więc zalety piórnika w tym kontekście?
Ułatwia to przechowywanie tych wszystkich długopisów, ołówków i innych stacjonarnych przedmiotów, które zazwyczaj leżą w bałaganie. Dlatego etui pomaga je uporządkować i sprawia, że miejsce pracy jest czystsze, bardziej odpowiednie i wygodne do pracy.
Piórnik jest zazwyczaj w zasięgu wzroku jego właściciela, ponieważ jest on często używany na co dzień. Zwykle kładzie się ją na biurku lub półce i często przenosi na spotkania, seminaria i szkolenia, dzięki czemu jeszcze więcej osób może zobaczyć Twoją markę wydrukowaną na powierzchni eleganckich walizek.
Odpowiedni piórnik można łatwo wybrać spośród szerokiej gamy etui dostępnych na rynku. Są one dostępne w różnych kształtach, kolorach i wzorach. Mogą być w kształcie pudełka, tubki lub mini torby. Mogą być wykonane z twardego lub miękkiego tworzywa sztucznego, winylu, drewna, metalu, tkaniny lub kombinacji tych materiałów. Jeśli chodzi o kolory, nie ma żadnych ograniczeń co do fantazji producenta w tym zakresie, więc będziesz mógł wybrać najbardziej odpowiedni.
Piórnik na ołówki jest częścią wizerunku, a nie tylko magazynem dla Twoich ołówków, markerów i długopisów. Dlatego warto pomyśleć o stylu i cechach zawodowych danej osoby przed podarowaniem jej w prezencie ołówka.
Piórnik jest na tyle mały, że zmieści się w torbie, nie zajmuje też zbyt wiele miejsca w Twojej pracy. Jednocześnie jest wystarczająco duży, aby umieścić w nim wszystkie niezbędne informacje promocyjne. Na długopisie lub na łańcuszku na klucze nie można wydrukować kontaktów, sloganu, wiadomości i logo, ale z większą powierzchnią etui jest to możliwe. Po prostu nie przesadzaj, nikt nie będzie czytał wiadomości, która jest zbyt duża, zbyt natrętna i nudna.
Jeśli piórnik jest metalowe, można nawet wygrawerować informację na jego boku lub na okładce. Grawerowany tekst i dzieło sztuki bardzo często mają bardziej wyrafinowany i elegancki wygląd.
Ogólnie rzecz biorąc, etui na ołówki może być proste i zwyczajne, ale nadal wysokiej jakości, lub też pięknie ozdobione i zaprojektowane. Można więc używać ich do dowolnych celów: codziennego rozdawania, prezentów promocyjnych podczas niektórych imprez firmowych, rozdawania w prezencie swoim lojalnym klientom, oddanym pracownikom i niezawodnym partnerom.
Komentarze